Terug

Verzenden & retourneren

Elitetrapmatten.nl streeft ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Uw bestelling wordt binnen twee tot vijf werkdagen door ons geleverd. Dit geldt alleen wanneer u betaalt met iDeal. Betaalt u met overschrijving dan bedraagt de verwerkingstijd ongeveer één tot drie werkdagen extra. Bestellingen geplaatst in het weekend en op feestdagen worden de eerst volgende werkdag verwerkt.

Verzending

Voor de bezorging van de bestellingen maken wij gebruik van de bezorgdienst van PostNL. PostNL kent zes bezorgdagen per week, van maandag tot en met zaterdag. Daarnaast verzenden wij ook via DPD.

Tarief
Voor bestellingen in Nederland en België rekenen wij  €6,75 verzendkosten.

 

Retourneren

Indien u niet tevreden bent over uw aankoop, kunt u de aangekochte trapmatten binnen 14 dagen retourneren. De trapmatten kunnen alleen geretourneerd worden, als deze nog niet bevestigd zijn geweest. De trapmatten dienen dus compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Trapmatten die gebruikt zijn, schade hebben opgelopen of niet compleet zijn komen niet in aanmerking voor restitutie of omruiling. Daarnaast zijn de (verzend)kosten van het retourneren volledig voor de rekening van de koper.

Indien u producten wilt retourneren dient u de volgende stappen te ondernemen:

1: Neem telefonisch of via de e-mail contact op met Elite Trapmatten.

2: Verpak alle artikelen in een doos (indien mogelijk de originele verpakking).

3: Verzend de artikelen naar het volgende adres:

Elite Trapmatten

Burgemeester Ten Veldestraat 1a

8281 ZN Genemuiden

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten welke door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. De kosten voor het retour sturen worden niet vergoed. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Ten slotte raden wij u aan om de Track &  Trace code die u ontvangt van het postkantoor goed te bewaren. Hiermee kunt u namelijk nagaan of het pakket goed bij ons is aangekomen.

Klachten

Elite Trapmatten heeft graag tevreden klanten. Service en kwaliteit staat dan ook hoog in het vaandel. Is er toch iets misgegaan of u bent ontevreden? Neem dan contact met ons op. Wij proberen dan samen met u tot een passende oplossing te komen.

U kunt ons telefonisch bereiken via 06-38 32 10 79 of via de e-mail op [email protected]

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Elite Trapmatten 9,1 / 10 - 822 Reviews @ Kiyoh
    gtag('config', 'AW-608244146');
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »